vineri, 8 octombrie 2010

De ce?

La cate bloguri exista, probabil ca va intrebati de ce inca unul... Ei bine, este in primul rand in scop personal :) (memorie scurta).
Am vrut initial sa fac acest blog pentru a-mi scrie impresiile dupa fiecare iesire din monotonia de zi cu zi (vacante si weekend-uri prelungite), apoi pentru a marca evenimente importante din viata noastra (printre ele: primul bebe botezat de noi - Maia-Alexandra http://maia-alexandra.blogspot.com/ - un eveniment cu totul special), apoi pentru a memora spectacolele care ne-au placut cel mai mult (ultimul: concertul Guns N'Roses de la Bucuresti, pe care l-am asteptat amandoi - o parte separat, deoarece nu ne cunosteam, si cea mai mare parte impreuna - timp de 13-14 ani). Nu am reusit pana astazi, cand pana la ora asta nu s-a intamplat absolut nimic deosebit. Din contra, este o zi mohorata de toamna, cu totul banala, genul de vreme care nu imi place deloc.

Niciun comentariu: